Dziesiąta edycja konkursu standOUT. Budma 2013, nad którym patronat medialny objął portal budoskop.pl. Konkurs powstał po to, by stoiska żyły dłużej, niż czas trwania targów. Żebyśmy je oglądali, pamiętali i przede wszystkim abyśmy wyrażali opinie.
Osłabienie koniunktury makroekonomicznej i problemy wewnątrz branży budowlanej nie nastrajają do optymistycznego myślenia o najbliższej przyszłości budownictwa w Polsce.
Na wizerunek firmy składa się wiele elementów – jakość oferowanych produktów i usług, kompetencje pracowników, czy też odpowiednia strona internetowa stanowią tylko niektóre z nich.
Oglądamy i oceniamy najlepsze stoiska Budmy 2013! Ruszyła X edycja konkursu StandOUT. Każdy może zagłosować na stoiska i wpłynąć na wybór zwycięzcy. W dotychczasowych edycjach StandOUT. głosowało już 32600 osób, w tym 5000 projektantów i architektów.