Stand Out. jest inicjatywą portalu Konkurs powstał by zainicjować dyskusję na temat design’u targowego, jako elementu komunikacji firm. Celem konkursu jest promocja Wystawców, projektantów i firm obsługujących wystawców. Dzięki niemu, stoiska żyją dłużej, niż czas trwania targów. Prezentowane w galerii konkursowej są oglądane, oceniane i pozostają na długo w pamięci. Dotychczas w 9 edycjach konkursu, swój głos oddało 32 600 widzów.
Najlepsze stoiska nagradzane będą prestiżową nagrodą: statuetką zaprojektowaną przez znanego polskiego rzeźbiarza Krzysztofa Sołowieja.
Targi Budma 2013 odbywają w dniach 29 stycznia – 1 lutego. Głosowanie na najciekawsze stoiska trwa od 31 stycznia do 22 lutego 2013 na stronie portalu exspace.pl. Głosować może każdy: wystawcy, goście targowi, designerzy, graficy, architekci i użytkownicy portalu.
Konkursstandout. pokazuje, że warto wcielać w życie trudne i wymagające projekty. Wysiłek ten jest zauważany i doceniany. Z drugiej strony zwracamy uwagę świata designu, na prężnie funkcjonującą branżę, która potrzebuje uzdolnionych projektantów. Doceniamy i honorujemy najlepszych z nich, obejmując mecenat nad zdolnymi twórcami, designerami i grafikami.
Zapraszamy na relacje z poprzednich edycji konkursustandout.