1 kwietnia 2013 roku ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej FFiL Śnieżka SA, promującej farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa. Ogólnopolska kampania jest kontynuacją i jednocześnie wzmocnieniem dotychczasowych działań promocyjnych marki.
Ubiegłoroczna kampania Śnieżki Satynowej była największą w dotychczasowej historii Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. W tym roku, działania promocyjne realizowane będą w równie szerokiej skali - w prasie, internecie i telewizji. Kampania pod hasłem: „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru”, ma na celu wskazanie odbiorcom głównych korzyści oferowanych przez markę poprzez podkreślenie unikalnego atrybutu Śnieżki Satynowej, jakim jest 5 razy wyższa odporność na szorowanie na mokro w porównaniu z farbami lateksowymi odpornymi na mycie wg PN-C-81914 oraz na zastosowanej w produkcie, innowacyjnej technologii Teflon® surface protector.
Przygotowany przez Grupę Eskadra spot reklamowy, który widzowie znają już z ubiegłorocznej edycji kampanii, będzie można obejrzeć w najpopularniejszych polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie oraz TVN.
Kampania w mediach, za zakup których odpowiedzialna jest agencja Initiative, obejmie również czołowe tytuły prasy wnętrzarskiej i lifestylowej. W ramach prowadzonych działań, w internecie pojawią się banery i filmy reklamowe, a dopełnienie kampanii stanowić będą materiały drukowane dostępne w punktach sprzedaży.