Znajdź swój ulubiony kolor z nową Śnieżką Plamoodporną
06-09-2019
Każdy z nas ma swój niepowtarzalny styl i ulubione kolory. Urządzając wnętrze domu, warto wybrać te, które nas wyrażają. Nowość w asortymencie marki Śnieżka oferuje nie tylko bogatą paletę wyjątkowych, modnych kolorów, lecz także trwałość, odporność na plamy, zmywanie i szorowanie. Dzięki jej zastosowaniu, pomieszczenia zyskają indywidualny charakter.
Coco Chanel twierdziła, że dom stanowi odbicie duszy jego właściciela. W każdym wnętrzu główną rolę odgrywa kolorystyka, najlepiej dopasowana do naszej osobowości. Jakim kolorem zatem jesteś? Subtelnym i czarującym, rozważnym i ponadczasowym, nowoczesnym i twórczym, a może niekonwencjonalnym i awangardowym? Wybór odpowiednich barw jest teraz łatwiejszy, a to wszystko za sprawą nowej farby Śnieżka Plamoodporna, która trafiła właśnie na sklepowe półki. Przy jej pomocy urządzimy dom zgodnie z własnym stylem, a w dodatku, z uwagi na plamoodporną formułę produktu, szybko będziemy mogli pozbyć się ze ścian ewentualnych zabrudzeń.
Śnieżka Plamoodporna to wysokiej jakości lateksowa farba, przeznaczona do dekoracyjno-ochronnego malowania ścian i sufitów. Zawiera TeflonTM Surface protector, tworzy eleganckie matowe powłoki, odporne na plamy, zmywanie i szorowanie. Doskonale kryje, jest wydajna, łatwa w aplikacji, antystatyczna (co zapewnia zmniejszone przywieranie kurzu) oraz nie chlapie podczas malowania. Co więcej, spełnia także surowe wymagania europejskiej normy „Bezpieczne zabawki”1.
Nowy produkt w ofercie Śnieżki to bardzo dobre rozwiązanie zarówno dla osób, które przy urządzaniu mieszkania kierują się racjonalnymi zaletami wyrobu, jak i dla tych, którzy stawiają na trendy i emocje. Śnieżka Plamoodporna dostępna jest w 48 modnych kolorach. Farbę wyróżnia na sklepowej półce nowoczesna, atrakcyjna grafika i kolorystyka opakowania, na którym umieszczone są benefity użytkowe i wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje.
Wprowadzeniu Śnieżki Plamoodpornej na rynek towarzyszą szeroko zakrojone działania komunikacyjne w telewizji, Internecie, radio i prasie oraz wsparcie w punktach sprzedaży.