FFiL ŚNIEŻKA S.A. - Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015!
07-04-2015
1 kwietnia 2015 roku ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej farby Śnieżka Satynowa. Komunikacja stanowi kontynuację ubiegłorocznych działań i podkreśla główne atrybuty produktu: wyjątkową odporność na szorowanie i usuwanie zabrudzeń.
Ponowne malowanie ścian dopiero, gdy chcemy zmienić kolor? To nie Prima aprilis. Przy wykorzystaniu farbyŚnieżka Satynowa stworzymy na ścianie estetyczną i trwałą powłokę. Najważniejsze zalety produktu komunikuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej.
Oś działań komunikacyjnych kampanii stanowi główny benefit Śnieżki Satynowej, czyli 5 x wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie (według normy PN-C-81914). Ta unikalna cecha powoduje, że nie musimy obawiać się usuwania zabrudzeń z pomalowanych farbą ścian – pozbędziemy się ich łatwo i szybko, bez obawy, że wraz z nimi zmyjemy również kolor lub pozostawimy ślady po czyszczeniu.
fot. FFiL Śnieżka S.A.
Spoty kampanii będzie można zobaczyć w trakcie całego sezonu remontowo-budowlanego, w dwóch odsłonach. Spot „Testerzy" pokazuje odporność ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z „małym żywiołem". W filmie „Kolorowe wnętrza" zobaczymy natomiast bogatą paletę kolorów, dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, jak również jej wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.
Prowadzone w szerokim zakresie działania promocyjno-reklamowe kampanii obejmą największe stacje telewizyjne, m.in. TVP1, Polsat czy TVN, czołowe tytuły prasy budowlanej i wnętrzarskiej oraz Internet – kanał YouTube, wiodące witryny budowlane i portale informacyjne.
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra Sp. z o.o. Zakupem mediów zajął się Initiative Media Warszawa Sp. z o.o.