Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Aktualności architekci wypunktowanie Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach
Zobacz:

Aktualności architekci

Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach zdj. 1

Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach

31-08-2018

AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem głównym pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.


Myślą przewodnią pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasło „Work-life balance”, czyli harmonijne łączenie różnych obszarów życia, dzięki zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie architekturze. Idea ta została zaprezentowana na przykładzie przemian oraz nowych inwestycji, które z udziałem rozwiązań marki Aluprof powstały w ostatnich latach na Śląsku. Wskazano tak ważne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum Śląskie. W rozdziale „Standardy przyszłości” omówiono istotne trendy na przykładzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiżowe inwestycje z Nowego Jorku, które powstały z wykorzystaniem nowatorskich systemów aluminiowych Aluprof.


AluBook to także platforma do wymiany opinii ekspertów. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektów, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila Wiśniewskiego.


– Zależało nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, które połączy cechy magazynu o ważnych trendach w architekturze i albumu, który w atrakcyjny sposób będzie ukazywał interesujące realizacje oraz ich twórców. Szukaliśmy pomysłu na publikację, która będzie niosła atrakcyjne treści zarówno dla osób z branży architektury czy budownictwa, jak i czytelników niezwiązanych zawodowo z taką tematyką. Tak powstał AluBook, który w kilka dni po premierze zyskał wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas ważną informacją i jednocześnie zachętą do dalszego rozwoju projektu – mówi Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A.


Twórcy AluBooka zadbali o wysoką jakość oprawy graficznej – atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazało się w limitowanej serii. Jest ono także dostępne online: https://bit.ly/2wnLskK. Pomysłodawcą i wyłączonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.


lista aktualności

Copyright 2021. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito