EXSPACE - Oddano rekordową liczbę głosów – konkurs StandOUT. Budma 2014
17-04-2014
Miło nam poinformować, że na 31 stoisk, które znalazły się w finale konkursu StandOUT. Budma 2014 oddano łącznie 3738 głosów. To imponujący wynik, najwyższa liczba głosów w tegorocznych edycjach konkursu. Uczestnikom konkursu i głosującym dziękujemy za tak duże zaangażowanie. Gratulujemy wszystkim firmom, których stoiska znalazły się w finale konkursu. Organizator konkursu - portal eXspace.pl docenia dobry design wystawienniczy, podkreśla jego rolę w budowaniu marki, w komunikacji firm. Cieszy fakt, iż StandOUT. zyskuje coraz większą popularność, warto promować firmy, które dbają o wizerunek - z pewnością - nie tylko wystawienniczy.
Zwycięzcami zostali:
1. Miejsce Izopanel (556 głosów, średnia 4,66) // Projekt: Adam Muzyczuk, Prezes Izopanel,
Realizacja: Izopanel
Nagroda: Pakiet reklamowy o wartości 20 400,00 zł na portalu 4budowlani.pl
Wyróżnienie Honorowe otrzymuje stoisko firmy Den Braven [projekt i realizacja Agencja Reklamowa ASPE z Poznania] - Bon o wartości 2 500,00 zł na wynajęcie mebli design w Design4rent - największej wypożyczalni oryginalnych mebli design w Polsce. Gratulujemy!
Gratulujemy finalistom i laureatom. Bardzo dziękujemy Patronom Medialnym StandOUT. Budma 2014 za wspieranie polskich wystawców: Design4rent, 4budowlani.pl, sztuka-wnetrza.pl, Remontomat.pl, babeczkaa.blox.pl, budoskop.pl, Forum Budowlane Bud-Forum.pl, Szkło i Ceramika.
StandOUT. to nie tylko konkurs promujący kreacje wystawiennicze. To inicjatywa promująca firmy, które dbają o swój wizerunek na wielu płaszczyznach. Celem StandOUT. jest wzmacnianie świadomości marki w szerokim gronie dzięki interakcji marki z odbiorcą. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w gronie: designerów, wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych.