Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Aktualności wypunktowanie BETAFENCE - Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta
Zobacz:

Aktualności

BETAFENCE - Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta

31-10-2013

Małe państwo, ale te same problemy


Luksemburg to najmniejszy kraj w Europie. Mimo to, od 1859 roku posiada własne linie kolejowe. Boryka się też z podobnymi problemami, co inne kraje naszego kontynentu: niszczenie mienia, kradzieże, wandalizm. Władze księstwa starają się więc do ochrony swojej infrastruktury wykorzystywać rozwiązania o sprawdzonej skuteczności. Depozyty kolejowe, magazyny, warsztaty naprawcze, a nawet same trakcje ogradzają systemami panelowymi trudnymi do sforsowania.


BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta

fot. Betafence


Bramy, na których można polegać


Zabudowania i tereny kolejowe są natomiast chronione przez bramy Robusta. Te sztywne konstrukcje wykonane są ze stalowych profili zespawanych ze sobą. Ramy wypełniają pionowe profile o przekroju kwadratowym w rozstawie co 110 mm. Zarówno bramy dwuskrzydłowe, jak i jednoskrzydłowe wyposażone są w listwy zębate (które utrudniają pokonanie bram górą) oraz blokady bezpieczeństwa. Długie użytkowanie bez konieczności konserwacji zapewnia bramom podwójna powłoka: cynkowa i poliestrowa (w kolorze zielonym RAL 6005).


BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy RobustaBETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta

fot. Betafence


Elektryczne i międzynarodowe


Pierwsza linia kolejowa Luksemburga połączyła w 1859 roku miasta znajdujące się w trzech krajach – francuskie Thionville , belgijskie Arlon oraz miasto Luksemburg. Obecnie sieć liczy ponad 270 km i jest niemal w całości zelektryfikowana. W Luksemburgu znajduje się 60 stacji lub przystanków kolejowych. Pociągi kursują zwykle regularnie co 30 minut (na głównych liniach) i co godzinę (na połączeniach lokalnych). Luksemburg leży również na przecięciu głównych linii kolejowych o znaczeniu międzynarodowym (Włochy – Francja). Od 2007 roku przez księstwo przejeżdżają też szybkie pociągi francuskie TGV.


Więcej o bramach Robusta na www.ogradzamy.pl

 

BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta
BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta
BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta
BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta
BETAFENCE Kolej w Luksemburgu chroniona przez bramy Robusta
lista aktualności

Copyright 2021. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito