Exspace: Jak ocenia Pan tegoroczne targi Budma 2013?
A.H.:Muszę przyznać, że tegoroczne targi Budma oceniam bardzo dobrze. Zarówno frekwencja, jak i ilość spotkań, które odbyliśmy była imponująca. Przyjechali tu wszyscy kontrahenci, których chcieliśmy spotkać. Na targach pojawiło się więcej wystawców niż w latach ubiegłym, na stoiskach stale był ruch.
Exspace: Czego oczekiwaliście Państwo po targach?
A.H.:Zależało nam przede wszystkim na skonfrontowaniu propozycji nowości na 2013 rok z opiniami i oceną osób odwiedzających targi. Przeprowadziliśmy w tym celu swoisty eksperyment – ok 60 procent ekspozycji stanowiły nowości, przy czym oferta była bardzo zróżnicowana. Na podstawie rozmów i opinii klientów zdecydujemy, które modele wprowadzimy do oferty na rok 2013.
Exspace: Jak podoba się Państwu design stoisk? Jak to wygląda w porównaniu do lat ubiegłych?
A.H.:W tym roku widać wyraźnie wpływy targów zagranicznych, w których coraz częściej biorą udział polscy wystawcy, na jakość designu targowego. Stoiska na MTP nie odbiegają już poziomem od największych europejskich wystaw branżowych: w Stuttgarcie, Mediolanie czy Frankfurcie.
Exspace: Jakie ma miejsce design w Państwa firmie? Skąd bierzecie pomysły?
A.H.:Design jest bardzo ważny, w końcu to on często decyduje o wyborze klienta końcowego. W Invado drzwi tworzy zespół projektowy złożony ze specjalistów różnych działów i zarządu firmy. Na samym końcu staramy się przedstawić propozycje potencjalnym klientom, konfrontując w ten sposób nasze pomysły z rynkiem.
Exspace: A jak jest z designem w wystąpieniu targowym? Czy jest równie ważny?
A.H.:Oczywiście! Invado przykłada do designu targowego tak dużą wagę, że opracowaliśmy własne rozwiązania ekspozycyjne dla drzwi z gładką powierzchnią typu połysk. To unikalne, opatentowane przez nas rozwiązanie.
Exspace: Jakie działania promujące firmę są dla Was najważniejsze?
A.H.:Inwestujemy zarówno w znajomość marki u klienta końcowego, w czym mocno pomagają nam narzędzia komunikacji związane z Internetem, jak i w relacje z partnerami biznesowymi – dystrybutorami produktów INVADO. Prowadzimy też szeroko zakrojony program szkoleń dla montażystów.
Exspace: Jak długo budowaliście markę firmy by osiągnęła dzisiejszą pozycję?
A.H.:Od 1990 roku firma zdobywała rynek marką KOSZ. W Październiku 2007 wprowadziliśmy na rynek markę drzwi INVADO, a ze względu na sukces tej zmiany postanowiliśmy przeprowadzić rebranding w Sierpniu 2009, gdzie już ;pozostaliśmy wyłącznie przy nazwie INVADO.
Exspace: Jaki będzie rok 2013?
A.H.:Zakładamy umiarkowany wzrost sprzedaży naszych produktów. Oceniając docierające do mnie informacje, to dla całej branży budowlano-wnętrzarskiej zdecydowanie lepsza powinna być druga połowa roku.