Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Aktualności wypunktowanie Marka KRISPOL podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Zobacz:

Aktualności

Marka KRISPOL podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus

05-10-2023

Mniej znaczy więcej - taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie zaaranżowana przestrzeń. Aby wzbudzić zainteresowanie klientów, którzy planują zakup stolarki premium dla swojego domu, z początkiem jesieni marka KRISPOL we współpracy z firmą Aluprof uruchomiła kampanię pod hasłem „Cichy luksus”.


Minimalizm w architekturze i projektowaniu wnętrz króluje już od kilku lat. Nic dziwnego - doskonale wpisuje się w proekologiczne trendy, łącząc nowoczesność z tym, co proste i naturalne. Zgodnie z zasadami zrównoważonego projektowania współczesne budownictwo musi być przede wszystkim odpowiedzialne, a zadaniem architektów jest znalezienie równowagi między komfortem domowników a troską o naturę. Komplet stolarki KRISPOL doskonale wpisuje się w filozofię cichego luksusu pod względem wysokiej estetyki, jakości i funkcjonalności. Stanowi również formę lokaty kapitału.


W minimalistycznej definicji luksusu ważne miejsce zajmują również duże przeszklenia i panoramiczne okna, które doskonale doświetlają i zacierają granicę między wnętrzem a otoczeniem domu. To właśnie one stały się przedmiotem konkursu współorganizowanego przez markę KRISPOL i firmę Aluprof.


Marka KRISPOL podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus zdj. 1

fot. KRISPOL


KONKURS



Pokaż nam projekt swojego domu i wygraj dofinansowanie do drzwi tarasowych SKYLINE



Konkurs powstał z myślą o architektach i inwestorach, którzy są na etapie tworzenia projektu domu wpisującego się w ideę cichego luksusu. Jego głównym założeniem jest promowanie systemu drzwi tarasowo-przesuwnych SKYLINE, stolarki aluminiowej i nowoczesnych rozwiązań w budownictwie. Konkurs pozwoli wyłonić i nagrodzić najciekawszy projekt domu, w którym uwzględnione będą drzwi tarasowych SKYLINE, a zwycięzca otrzyma na nie dofinansowanie w wysokości 70 000 zł. Co ważne, drzwi tarasowe zostaną zaprojektowane na wymiar, według projektu przedłożonego przez inwestora.


Prace konkursowe oceni jury w składzie: Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof, Łukasz Piszczek, Ambasador KRISHOME, architekt Paweł Kobryński reprezentujący Front Architects oraz architekci Natalia i Roman Milwicz z pracowni Milwicz Architekci.


Zgłoszenia prac konkursowych można dokonywać do 11 grudnia 2023 r. Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie KRISPOL - https://krispol.pl/zapraszamy-do-swiata-cichego-luksusu/

Marka KRISPOL podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus zdj. 2
lista aktualności

Copyright 2021. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito