Nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej, rozwój pracowników, szanowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym - działania z zakresu employer brandingu marki KRISPOL zostały kolejny raz docenione i nagrodzone przez kapitułę konkursu Friendly Workplace, który organizuje portal MarkaPracodawcy.pl.
W minionym roku pracodawcy musieli wykazać się dużą odpowiedzialnością, priorytetem stało się zapewnianie bezpieczeństwa pracownikom i stworzenie warunków umożliwiających spokojne kontynuowanie prac w zakładach, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych. Dla pracobiorców kluczowa stała się stabilizacja zatrudnienia i to przez ten pryzmat firmy były postrzegane i oceniane zwłaszcza na lokalnych rynkach, a co za tym idzie, bezpośrednio wpłynęło to na wizerunek pracodawcy. Firma KRISPOL, która od blisko 30 lat zapewnia stabilne miejsca pracy na wrzesińskim rynku, została kolejny raz nagrodzona tytułem Friendly Workplace.
fot. KRISPOL
- Do tej pory skupialiśmy się na tworzeniu przyjaznego środowiska pracy, budowaniu partnerskich i otwartych relacji z pracownikami, przy jednoczesnym inwestowaniu w rozwój kompetencji i stałe doskonalenie - to ważny kierunek i nadal będziemy sukcesywnie skupiać się na tych obszarach. W 2020 roku priorytetem jednak stało się bezpieczeństwo, skuteczna prewencja i stabilizacja w bardzo niepewnych czasach. Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się bardzo szybko wprowadzić skuteczny system pracy w bezpiecznych warunkach, we wszystkich obszarach firmy - zarówno produkcyjno-magazynowym, jak i administracyjnym. Niezmiennie pracownicy otrzymali świąteczne premie i prezenty, jak co roku odbył się też plebiscyt Giganci KRISPOL, w ramach którego nagrodziliśmy najbardziej wyróżniające się osoby. Tym bardziej tytuł Friendly Worplace nas cieszy i wskazuje, że obraliśmy dobry kierunek - mówi Anna Michalak-Siezieniewska, Pełnomocnik Zarządu firmy KRISPOL ds. Rozwoju Organizacji.