Najwyższa jakość bram garażowych WIŚNIOWSKI została doceniona przez konsumentów, którzy przyznali marce „Złoty Laur Klienta 2011”.
Źródło: WIŚNIOWSKI | „Laur Klienta” 2011 dla firmy WIŚNIOWSKI.
Największą nagrodą dla każdego producenta jest zadowolenie Klientów. Dlatego nagroda „Laur Klienta”, przyznawana na podstawie opinii klientów, należy do najbardziej prestiżowych w kraju.
Wyniki uzyskuje się na podstawie sondy telefonicznej i głosowania online na stronie magazynu Rzecz o Biznesie oraz na ponad 20 innych portalach. Tysiące respondentów (fachowców i użytkowników) odpowiada jakie produkty, marki lub usługi uważają za najlepsze i chętnie poleciliby je innym osobom. W ten sposób ustalony zostaje obraz aktualnych tendencji rynkowych.
W VII edycji Konkursu, w kategorii bramy garażowe, na pierwszym miejscu uplasowała się marka WIŚNIOWSKI. Uzyskanie tego tytułu jest potwierdzeniem dobrej opinii polskich konsumentów o naszych bramach. Sukces jest tym większy, że bramy WIŚNIOWSKI zostały wybrane z szerokiego grona polskich i zagranicznych producentów.
Serdecznie dziękujemy za wszystkie głosy oddane na produkty marki WIŚNIOWSKI. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, by utrwalać opinię zaufanego, profesjonalnego partnera zarówno dla Klientów indywidualnych, jak również specjalistów branżowych i inwestorów.