Konfrontacja wiedzy z praktyką podczas wizyty studentów w zakładzie produkcyjnym KRISPOL
22-06-2018
KRISPOL – polski producent kompletu stolarki dla domu gościł w jednym z zakładów produkcyjnych, trzydzieścioro studentów Politechniki Poznańskiej. W ramach wizyty mieli oni szansę zapoznać się z procesem produkcyjnym segmentowych bram garażowych oraz bram przemysłowych. Uwaga gości skupiła się przede wszystkim na praktycznym zastosowaniu metody lean manufacturing w firmie KRISPOL.
Wizyta studentów rozpoczęła się od krótkiej prezentacji o firmie, jej dotychczasowym rozwoju oraz osiągnięciach i nagrodach. Następnie goście zostali oprowadzeni po zakładzie produkcyjnym i zapoznani z tajnikami produkcji bram oraz metodami zarządzania produkcją wdrożonymi w firmie KRISPOL.
fot. KRISPOL
– Działania skierowane do studentów to element employer brandingu firmy KRISPOL. Rynek pracy jest z perspektywy pracodawcy coraz bardziej konkurencyjny, a spotkania ze studentami pomagają budować wizerunek nowoczesnego i rzetelnego pracodawcy wśród osób dopiero rozpoczynających zbieranie zawodowych doświadczeń – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Organizacji. – Jako pracodawca tworzymy warunki do rozwoju zawodowego i osobistego naszych Pracowników. Poprzez rozbudowany program szkoleń podnosimy kwalifikacje, a dzięki licznym projektom stwarzamy dogodne warunki do rozwoju zarówno eksperckiego, jak i w obszarze zarządzania. Zaowocowało to m.in. tym, iż w 2017 roku otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Solidny Pracodawca 2017.
Wizyta studentów nie była pierwszym działaniem edukacyjnym tego typu w firmie KRISPOL. Do tej pory zakład był już wielokrotnie odwiedzany przez dzieci i młodzież w różnym wieku. Współpraca z Politechniką Poznańską umożliwi studentom tej uczelni m.in. odbywanie praktyk i staży, realizowanie prac dyplomowych, czy prowadzenie pracy badawczej studentów i doktorantów.
– Polityka otwartych drzwi i gościnności wobec różnych grup odwiedzających to element naszych stałych działań komunikacyjnych i budowania marki firmy jako godnego zaufania pracodawcy w lokalnej społeczności – dodaje Anna Michalak-Siezieniewska.