Uczciwość w kontaktach z partnerami gospodarczymi, przestrzeganie praw konsumenta i zasad wolnej konkurencji oraz dbałość o środowisko naturalne to główne cechy przedsiębiorstw wyróżnionych w programie „Solidna Firma”. Już po raz drugi znalazł się wśród nich Libet – lider na polskim rynku producentów szlachetnej kostki brukowej i płyt tarasowych.
Źródło: LIBET | Dyrektor marketingu Libet Małgorzata Barańska z certyfikatem.
Tytuł „Solidnej Firmy” poświadcza wiarygodność przedsiębiorstwa jako rzetelnego partnera oraz dobrego pracodawcy. Podstawowym warunkiem uczestnictwa w programie jest prowadzenie terminowych rozliczeń finansowych, przestrzeganie prawa pracy, a także zasad BHP. Kandydaci do tego prestiżowego wyróżnienia są poddawani szczegółowej 3 etapowej weryfikacji obejmującej również obszar obsługi klienta i wpływ na środowisko naturalne.
- Ogromnie cieszy nas pozytywna ocena standardów prowadzonej przez nas działalności - mówi Małgorzata Barańska, dyrektor marketingu Libet - Nadany ponownie tytuł SOLIDNEJ FIRMY 2011 poświadcza, naszą codzienną solidność, rzetelność, odpowiedzialność i wiarygodność. Podobnie jak w roku ubiegłym, niemal w jednym czasie otrzymaliśmy dwa prestiżowe tytuły - „Solidnej Firmy” i „Przedsiębiorstwa Fair Play”. Wyróżnienia te wspierają budowę pozytywnego wizerunku Libetu i z pewnością ułatwią nawiązywanie nowych interesujących kontaktów biznesowych.
Program „Solidna Firma” dziesiąty rok wspiera i promuje rzetelne przedsiębiorstwa jednocześnie budując ich pozytywny wizerunek na rynku. Tworzy bazę godnych zaufania firm. W dotychczasowych edycjach wręczono łącznie ponad 2200 certyfikatów.