KRISPOL, wiodący producent kompletu stolarki dla domu oraz rozwiązań dla przemysłu, znalazł się w gronie 900 wystawców największych na świecie targów branży bramowej oraz rolet i osłon przeciwsłonecznych. Impreza wystawiennicza odbywa się co trzy lata i przyciąga swoim rozmachem blisko 60 tysięcy gości ze 122 krajów.
Podczas pięciu dni targowych prezentowane są ważne innowacje technologiczne oraz przełomowe produkty wdrażane przez wiodących producentów w branży. W tegorocznej edycji KRISPOL przygotował stoisko o powierzchni 150 m2, na którym zaprezentował nowości dla domu i przemysłu. Pierwszego dnia targów Ambasador marki KRISPOL Łukasz Piszczek zaskoczył gości targowych swoją obecnością.
fot. KRISPOL
KRISPOL zaproponował odwiedzającym nowości produktowe z linii HOME:
– segmentową bramę garażową K2 RFS z ramą renowacyjną w nowej okleinie Beton 2. Zastosowanie ramy renowacyjnej pozwala na montaż bramy w nietypowych warunkach zabudowy, gdy garaż inwestora nie ma ani nadproża, ani węgarków. Komfortowa obsługa bramy jest możliwa dzięki dedykowanej aplikacji KRISPOL EASY ACCESS lub klawiaturze kodowej,
– segmentową bramę garażową K2 RFS E z prowadzeniem E na stalowych profilach renowacyjnych w kolorze bramy. Takie rozwiązanie pozwala zniwelować nierówności podłoża, a specjalne elementy montażowe umożliwiają boczny montaż w przypadku zbyt małych węgarków lub ich grubego ocieplenia. Bramą można sterować za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją KRISPOL EASY ACCESS lub klawiatury kodowej. Fotokomórki natynkowe dodatkowo zabezpieczają użytkowników bramy.
Gościom targowym zaproponowano także innowacyjne produkty z linii FIRMY:
– aluminiową, przeszkloną bramę K2 IPT z podwójną szybą i przekładkami termicznymi. To nowość w ofercie rozwiązań przemysłowych. Nowe profile charakteryzują się doskonałymi właściwościami termoizolacyjnymi, dzięki czemu współczynnik przenikalności cieplnej jest jeszcze niższy. Brama została wyposażona w napęd pracujący w trybie łagodnego startu i zatrzymania. Sterowanie bramą odbywa się za pomocą smartfona lub klawiatury kodowej STARCUS. Dzięki temu obsługa jest w pełni komfortowa. Kurtyna świetlna zamontowana wewnątrz prowadzenia oraz fotokomórki natynkowe z funkcją lampy sygnalizacyjnej doskonale zabezpieczają użytkowników,
– stalową kratę sinusoidalną R2 SCP z napędem bocznym rurowym. Krata typu „cegiełka”, dzięki niewymagającym warunkom zabudowy oraz zasilaniu sieciowemu 230V, jest idealnym produktem znajdującym zastosowanie w przestrzeniach handlowych. Zapewnia wysoki poziom wentylacji pomieszczenia. Krata pracuje w trybie Deadman i jest obsługiwana za pomocą przełącznika kluczykowego.
Oprócz bram producent zaprezentował także systemy aluminiowe, m.in:
– system MB60E z przegrodą termiczną dedykowany do wykonywania drzwi oraz zestawów okiennych z drzwiami. Aluminiowe konstrukcje cechują się dobrymi właściwościami użytkowymi i wysokimi parametrami technicznymi. System MB60E pozwala także zoptymalizować czas montażu drzwi, co przekłada się na dalsze oszczędności.
System pozwala na stosowanie okuć, zamków i zawiasów zgodnych z europejskimi standardami. Dzięki odpowiedniej konstrukcji profili można zastosować zamki i rygle nawierzchniowe, łatwe w montażu i wymianie. System oferuje również wiele wariantów progów oraz poprzeczek dolnych skrzydeł drzwi.
Zestawy szybowe i inne wypełnienia stosowane w systemie MB60E występują w grubości od 5 do 41 mm.
– system aluminiowych drzwi SOLANO oparty na profilach o głębokości zabudowy 90 mm. Wypełnienie stanowią panele z blach aluminiowych, wypełnione niezwykle grubą warstwą izolatora w postaci pianki poliuretanowej. Guma dylatacyjna zastosowana w panelu nakładkowym oraz profile z przekładkami bimetalicznymi zapewniają kompensację naprężeń wywołanych np. nadmiernym nagrzaniem skrzydła drzwi przez słońce.
Panele są obustronnie nakładkowe, co pozwala uzyskać elegancką i jednolitą płaszczyznę z ościeżnicą. Dzięki dopracowanej w każdym detalu budowie drzwi osiągają współczynnik przenikania ciepła już od 0,8 W [m2K]. Drzwi wyposażone w nowoczesną kontrolę dostępu - klawiaturę kodową oraz otwieranie za pomocą smartfona. Całości dopełniają zawiasy ukryte niewidoczne z zewnątrz i wewnątrz.
Wszystkie propozycje były prezentowane wraz z bogatą ofertą akcesoriów oraz zabezpieczeń. KRISPOL pokazał także nowości wzornicze, o które wzbogaciła się oferta marki. Uwagę odwiedzających przyciągnęła brama garażowa oraz drzwi wejściowe w okleinie Beton. Ta odważna propozycja kolorystyczna, jest odpowiedzią marki na rosnącą popularność stylu industrialnego w architekturze domów jednorodzinnych.
– W tegorocznej edycji zaprezentowaliśmy minimalistyczne i nowoczesne stoisko, które doskonale eksponowało walory użytkowe i wzornicze naszych produktów. Postanowiliśmy także zaskoczyć gości akcentem odwołującym się do piłki nożnej. Nie tylko dlatego, że Ambasador naszej marki jest piłkarzem, ale także z powodu zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej – opowiada Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu KRISPOL. – Jedno z pomieszczeń zaaranżowaliśmy na wzór stadionu, a funkcję bramki pełniła nasza krata rolowana. Pomysł bardzo spodobał się gościom, a także samemu Łukaszowi Piszczkowi, który był z nami pierwszego dnia targów.
fot. KRISPOL
Ambasador marki mimo bardzo napiętego grafika, przyleciał do Stuttgartu na kilka godzin i osobiście przetestował funkcjonalność oraz wytrzymałość eksponowanych produktów. Znalazł także czas na rozmowy i zdjęcia z fanami. Po tej krótkiej, ale intensywnej wizycie piłkarz wrócił do Dortmundu, gdzie na co dzień jest zawodnikiem w klubie Borussia Dortmund.